Április - 2017
H K S C P S V
  01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 29 30

Tavaszi szünet alatti nyitvatartás

Tisztelt Hallgatók!

A tavaszi szünet ideje alatt (2017.04.18-21) a GTK Tanulmányi Iroda csak ügyeleti rendben tart nyitva. Az ügyelet időpontja: SZERDA (2017. 04.19) 9.00 és 12.00 között! Kérjük tartsák szem előtt, hogy kizárólag ebben az idősávban lesz ügyfélfogadás!

Megértésüket köszönve és mindnyájuknak kellemes szünetet kívánva,

Tanulmányi Iroda munkatársai

A Tanulmányi Iroda ügyfélfogadási rendje

Fogadóóra szorgalmi időszakban

Fogadóóra vizsgaidőszakban

Fogadóóra nyári szünetben

Hétfő:

-

13.00 – 16.00

Hétfő:

9.00 - 12.00

Hétfő:

9.00 - 12.00*

Kedd:

-

-

Kedd:

-

Kedd:

-

Szerda:

9.00 - 12.00

13.00 - 16.00

Szerda:

9.00 - 12.00

Szerda:

9.00 - 12.00

Csütörtök:

-

-

Csütörtök:

-

Csütörtök:

-

Péntek:

9.00 - 12.00

-

Péntek:

9.00 - 12.00

Péntek:

-

 

*2017. augusztus 8-21. közötti időszakban nincs hétfőn ügyfélfogadás.

Csizmazia Ildikó
tanulmányi előadó
1093 Budapest, Fővám tér 8. I. emelet 181.
Telefon: 482-5276, Fax: 482-5426
E-mail:
ildiko.csizmazia(kukac)uni-corvinus(pont)hu

Gazdaságinformatikus (MSc) szak

Pénzügy (MSc) szak

Számvitel (MSc) szak


Éberlingné Lázár Edina
tanulmányi előadó
1093 Budapest, Fővám tér 8. I. emelet 181.
Telefon: 482-5110, Fax: 482-5426
E-mail: edina.lazar(kukac)uni-corvinus(pont)hu

Marketing (MSc) szak

Vállalkozásfejlesztés (MSc) szak

Turizmus menedzsment (MSc) szak

 

Marton Tamásné
tanulmányi előadó
1093 Budapest, Fővám tér 8. I. emelet 181.
Telefon: 482-5011, Fax: 482-5426
E-mail: monika.marton(kukac)uni-corvinus(pont)hu

Logisztikai menedzsment (MSc) szak

Vezetés és szervezés (MSc) szak

Vidékfejlesztési agrármérnök (MSc) szak

Hagyományos egyetemi képzések

 

Tanulmányi előadókhoz tartozó ügyek

  • a Tanulmányi és Vizsgaszabályzatban szabályozott tanulmányi ügyek kezelése; 
  • A Gazdálkodástudományi Kar hallgatóival kapcsolatos ügyintézés; 
  • hallgatói törzs- és tanulmányi adatok nyilvántartása és kezelése (NEPTUN hallgatói nyilvántartás vezetése); 
  • beiratkozással kapcsolatos teendők ellátása;
  • leckekönyvek kezelése, félévzárási munkálatok, ösztöndíjmutató meghatározása;
  • állandó és ideiglenes diákigazolványok ügyintézése (kiadás, érvényesítés, bevonás);
  • magyar nyelvű iskolalátogatási, illetve hallgatói jogviszonyigazolás kiadása;
  • aktív hallgatók indexhitelesítési kérelmének átvétele és kész okirat kiadása;
  • angol nyelvű hallgatói jogviszonyigazolás igénylése és az elkészült igazolások kiadása;
  • költségtérítési díj befizetéseinek ellenőrzése, költségtérítési díj befizetésről szóló adóigazolás kiadása;
  • tárgyfelvétellel kapcsolatos problémák kezelése;
  • tanulmányi kérelmek fogadása és nyilvántartása;
  • a Tanulmányi Bizottság határozatainak ismertetése a hallgatókkal, határozatok NEPTUN nyilvántartásban való rögzítése;
  • a bemutatott nyelvvizsga-bizonyítványok kezelése;
  • kitöltött oklevél-mintalapok ellenőrzése;
  • a záróvizsgára bocsátással kapcsolatos tájékoztatás, ügyintézés;
  • részképzésre érkező hallgatókkal kapcsolatos feladatok ellátása.

Utolsó frissítés: 2017.04.11.