Augusztus - 2017
H K S C P S V
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 25 26 27
28 29 30 31  

Nyári ügyfélfogadási rend

 

Kedves Hallgatók!

Az Egyetem Főépülete a nyári időszakban (június és szeptember között) felújítás alá kerül, ebből kifolyólag a Dékáni Hivatal és a Tanulmányi Iroda a C épületbe költözik át, így ezen időszakban mindennemű ügyintézésre a C épületben kerülhet sor.

Felhívjuk figyelmüket, hogy a költözésből és felújításból fakadóan telefonvonalaink korlátozásra kerülnek, így kérjük, hogy a munkatársakat e-mail üzenetben, vagy az ügyfélfogadási idejükben személyesen keressék fel.

Végzős Hallgatóinkat szeretnénk tájékoztatni, hogy friss információk kerültek fel a Diplomaátadó Ünnepségekkel kapcsolatban, melyet a Kar honlapján a Hallgatóknak > Diplomaátadó-ünnepség - Diplomaátadó Ünnepi Tanácsülés menüpont alatt találnak. A Fővám téri épület a felújítás alatt zárva tart, így az idei évben a Diplomaátadó Ünnepi Tanácsüléseknek a Bálna Budapest ad otthon, így kérjük, hogy a helyszínváltozásról és az esemény részleteiről tájékozódjanak.

A munkatársak e-mail címét továbbra is megtalálhatják a Kar honlapján.

Az alábbiakban összefoglalva olvashatják a Tanulmányi Iroda, a Felvételi Iroda, a Szakmai gyakorlati Iroda, valamint az Erasmus iroda nyitva tartását, és elérhetőségét.

A költözés miatt 2017. június 7-én (szerdán):

- A Tanulmányi előadók már a C épületben tartja ügyfélfogadásukat,

- a Felvételi Iroda zárva tart,

- a Szakmai gyakorlati Iroda zárva tart,

- az Erasmus iroda zárva tart.

 

MESTERKÉPZÉSEK, ÉS RÉSZIDŐS KÉPZÉSEK

IRODA: C épület 203.

 

 

Ügyfélfogadás vizsgaidőszakban

Ügyfélfogadás a nyári szünetben

Hétfő

9.00-12.00

9.00-12.00

Kedd

ZÁRVA

ZÁRVA

Szerda

9.00-12.00

9.00-12.00

Csütörtök

ZÁRVA

ZÁRVA

Péntek

9.00-12.00

ZÁRVA

A Tanulmányi Iroda ügyfélfogadási rendje

Fogadóóra szorgalmi időszakban

Fogadóóra vizsgaidőszakban

Fogadóóra nyári szünetben

Hétfő:

-

13.00 – 16.00

Hétfő:

9.00 - 12.00

Hétfő:

9.00 - 12.00*

Kedd:

-

-

Kedd:

-

Kedd:

-

Szerda:

9.00 - 12.00

13.00 - 16.00

Szerda:

9.00 - 12.00

Szerda:

9.00 - 12.00

Csütörtök:

-

-

Csütörtök:

-

Csütörtök:

-

Péntek:

9.00 - 12.00

-

Péntek:

9.00 - 12.00

Péntek:

-

 

*2017. augusztus 8-21. közötti időszakban nincs hétfőn ügyfélfogadás.

Csizmazia Ildikó
tanulmányi előadó
1093 Budapest, Fővám tér 8. I. emelet 181.
Telefon: 482-5276, Fax: 482-5426
E-mail:
ildiko.csizmazia(kukac)uni-corvinus(pont)hu

Gazdaságinformatikus (MSc) szak

Pénzügy (MSc) szak

Számvitel (MSc) szak


Éberlingné Lázár Edina
tanulmányi előadó
1093 Budapest, Fővám tér 8. I. emelet 181.
Telefon: 482-5110, Fax: 482-5426
E-mail: edina.lazar(kukac)uni-corvinus(pont)hu

Marketing (MSc) szak

Vállalkozásfejlesztés (MSc) szak

Turizmus menedzsment (MSc) szak

 

Marton Tamásné
tanulmányi előadó
1093 Budapest, Fővám tér 8. I. emelet 181.
Telefon: 482-5011, Fax: 482-5426
E-mail: monika.marton(kukac)uni-corvinus(pont)hu

Logisztikai menedzsment (MSc) szak

Vezetés és szervezés (MSc) szak

Vidékfejlesztési agrármérnök (MSc) szak

Hagyományos egyetemi képzések

 

Tanulmányi előadókhoz tartozó ügyek

  • a Tanulmányi és Vizsgaszabályzatban szabályozott tanulmányi ügyek kezelése; 
  • A Gazdálkodástudományi Kar hallgatóival kapcsolatos ügyintézés; 
  • hallgatói törzs- és tanulmányi adatok nyilvántartása és kezelése (NEPTUN hallgatói nyilvántartás vezetése); 
  • beiratkozással kapcsolatos teendők ellátása;
  • leckekönyvek kezelése, félévzárási munkálatok, ösztöndíjmutató meghatározása;
  • állandó és ideiglenes diákigazolványok ügyintézése (kiadás, érvényesítés, bevonás);
  • magyar nyelvű iskolalátogatási, illetve hallgatói jogviszonyigazolás kiadása;
  • aktív hallgatók indexhitelesítési kérelmének átvétele és kész okirat kiadása;
  • angol nyelvű hallgatói jogviszonyigazolás igénylése és az elkészült igazolások kiadása;
  • költségtérítési díj befizetéseinek ellenőrzése, költségtérítési díj befizetésről szóló adóigazolás kiadása;
  • tárgyfelvétellel kapcsolatos problémák kezelése;
  • tanulmányi kérelmek fogadása és nyilvántartása;
  • a Tanulmányi Bizottság határozatainak ismertetése a hallgatókkal, határozatok NEPTUN nyilvántartásban való rögzítése;
  • a bemutatott nyelvvizsga-bizonyítványok kezelése;
  • kitöltött oklevél-mintalapok ellenőrzése;
  • a záróvizsgára bocsátással kapcsolatos tájékoztatás, ügyintézés;
  • részképzésre érkező hallgatókkal kapcsolatos feladatok ellátása.

Utolsó frissítés: 2017.06.07.