Július - 2018
H K S C P S V
  01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31  

 

 

Apáthy M., Sándor (2017)

Turistatípusok azonosítása – egy lehetséges turisztikai ajánlórendszer.

 

Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (1). pp. 30-40.

 

 

Berényi, László (2017)

A minőségirányítás fejlődése és jövőbeli lehetőségei.

 

Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (1). pp. 48-60.

 

 

Bóna, Péter and Horváth, Csaba (2017)

Feldolgozóipari vállalkozások működése a fenntarthatóság érdekében.

 

Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (1). pp. 81-91.

 

 

Pandurics, Anett (2017)

Egyszer fenn, egyszer lenn? – A magyar kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási piac elemzése.

 

Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (1). pp. 2-17.

 

 

Prónay, Szabolcs and Keszey, Tamara and Buzás, Norbert (2017)

Jó szabadalomnak nem kell cégér?! – A marketingorientáció jelentőségének összevetése az európai és japán technológiatranszfer-irodáknál.

 

Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (1). pp. 70-80.

 

 

Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2017)

A fogyasztói jelenlét és a nyilvánosság iránti attitűdök vizsgálata a mobil és közösségi médiában.

 

Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (1). pp. 61-69.

 

 

Ujhelyi, Mária and Kun, András István (2017)

A változásmenedzsment és a tulajdonosi szerkezet összefüggései – empirikus tapasztalatok.

 

Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (1). pp. 18-29.

 

 

Vörösmarty, Gyöngyi (2017)

Beszerzési csoportok információkezelése.

 

Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (1). pp. 41-47.

 

 

Utolsó frissítés: 2018.01.30.