Április - 2018
H K S C P S V
  01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 26 27 28 29
30  

Agárdi, Irma and Gyulavári, Tamás (2017)


CRM-stratégiák a bank- és biztosítási szektorban.

Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (2). pp. 40-52.



Hubert, Jozsef (2017)


Adománygyűjtés, impulzusadományozás a közösségi médiában.


Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (2). pp. 67-78.


Kemény, Ildikó (2017)


Az elektronikusszolgáltatás-minőség értékelése a pénzügyi szolgáltatások online vásárlása esetében.

Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (2). pp. 15-29.



Kenesei, Zsófia and Seprődi, Patrícia (2017)


Service experience design, avagy a szolgáltatások tervezésének új kihívásai.


Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (2). pp. 53-66.



Kolos, Krisztina and Kenesei, Zsófia and Szilvai, Zsolt (2017)


A disztributív igazságosság fogalmának értelmezése a szolgáltatóvállalat nézőpontjából.


Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (2). pp. 30-39.



Zsótér, Boglárka and Bauer, András (2017)


Az intézményi bizalom mint a versenyelőny fogyasztói forrása – a pénzügyi szolgáltatások piacáról szóló, egyetemisták és szüleik körében végzett kutatás eredményei.


Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (2). pp. 3-14.


Utolsó frissítés: 2018.01.30.