Január - 2018
H K S C P S V
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
23 24 25 26 27 28
29 30 31  

Agárdi, Irma and Gyulavári, Tamás (2017)


CRM-stratégiák a bank- és biztosítási szektorban.

Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (2). pp. 40-52.



Hubert, Jozsef (2017)


Adománygyűjtés, impulzusadományozás a közösségi médiában.


Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (2). pp. 67-78.


Kemény, Ildikó (2017)


Az elektronikusszolgáltatás-minőség értékelése a pénzügyi szolgáltatások online vásárlása esetében.

Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (2). pp. 15-29.



Kenesei, Zsófia and Seprődi, Patrícia (2017)


Service experience design, avagy a szolgáltatások tervezésének új kihívásai.


Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (2). pp. 53-66.



Kolos, Krisztina and Kenesei, Zsófia and Szilvai, Zsolt (2017)


A disztributív igazságosság fogalmának értelmezése a szolgáltatóvállalat nézőpontjából.


Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (2). pp. 30-39.



Zsótér, Boglárka and Bauer, András (2017)


Az intézményi bizalom mint a versenyelőny fogyasztói forrása – a pénzügyi szolgáltatások piacáról szóló, egyetemisták és szüleik körében végzett kutatás eredményei.


Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (2). pp. 3-14.


Utolsó frissítés: 2017.10.18.