Július - 2018
H K S C P S V
  01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31  

Bogáromi, Eszter and Malota, Erzsébet (2017)


Kulturális sokk és fogyasztói akkulturáció – kétirányú, interdiszciplináris megközelítésben.


Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (4). pp. 6-17.



Cosovan, Attila (2017)


VY.

Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (4). pp. 4-5.



Gál, Tímea and Soós, Mihály and Szakály, Zoltán (2017)


Egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos fogyasztói insight-ok feltárása netnográfiával - esettanulmány.


Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (4). pp. 46-54.



Géring, Zsuzsanna (2017)


Kevert szövegelemzési módszertan alkalmazása gazdasági és társadalmi jelenségek vizsgálatához - Online CSR-kommunikáció vizsgálata tartalomelemzéssel és diskurzuselemzéssel.


Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (4). pp. 55-66.



Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2017)


Előszavak és előképek: Vendégszerkesztői előszövegezés.


Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (4). pp. 2-3.



Kassai, Szilvia and Pintér, Judit Nóra and Rácz, József (2017)


Az interpretatív fenomenológiai analízis (IPA) módszertana és gyakorlati alkalmazása.

http://10.0.55.187/VEZTUD.2017.04.05
Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (4). pp. 28-35.


Király, Gábor (2017)


Rendszerek és kapcsolatok – A részvételi rendszermodellezés módszerének bemutatása a felsőoktatásról készített oksági diagramok példáján.


Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (4). pp. 67-83.



Kása, Richárd and Réthi, Gábor (2017)


Fuzzy logikán alapuló modellezési módszerek gazdálkodástudományi alkalmazásának episztemológiai megközelítése.

Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (4). pp. 84-99.


Oborni, Katalin (2017)


Az interperszonális kapcsolatok szerepe az etnográfiai szervezeti kutatásokban – Egy résztvevői szervezeti kutatás tapasztalatai.


Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (4). pp. 18-27.



Vicsek, Lilla (2017)


Online fókuszcsoportok alkalmazása – lehetőségek, korlátok és tanácsok a hatékonyság növelésére.


Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (4). pp. 36-45.


Utolsó frissítés: 2018.01.30.