Május - 2018
H K S C P S V
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 26 27
28 29 30 31  

Vezetéstudomány 48 (December 2017)

Fekete, Márta (2017)
Rendszertérképezés alkalmazása a hazai demenciastratégia megalapozásához.

Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (12). pp. 24-32.

 

Gáti, Mirkó and Bauer, András (2017)
Kvalitatív megközelítés a kis- és középvállalatok marketingdöntéseinek szervezeti értelmezéséhez, kiemelten kezelve a vállalatvezető szerepét.

Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (12). pp. 41-49.


Hidegh, Anna Laura (2017)
Kritikai etnográfia a szervezeti kutatásokban egy konkrét kutatás példáján keresztül.

Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (12). pp. 14-23.


Kelemen-Erdős, Anikó
A kiskereskedelmi versenyelőny eszközrendszere. Az élelmiszer-kiskereskedelem példája.


Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (12). pp. 50-60.


Letenyei, László and Hoffer, Ádám and Horzsa, Gergely (2017)
Értelmezési problémák egy mai magyar politikai kérdőívezés kapcsán, rugalmas kérdőívvel.

Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (12). pp. 3-13.


Nógrádi-Szabó, Zoltán (2017)
Hiszem, amit látok, vagy látom, amit hiszek? Etnográfia a kvalitatív piackutatásban a terepmunkától a videofilmig.

Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (12). pp. 61-67.


Sántha, Kálmán (2017)
A trianguláció-tipológiák és a MAXQDA kapcsolata a kvalitatív vizsgálatban.

Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (12). pp. 33-40.

Utolsó frissítés: 2018.01.30.