November - 2017
H K S C P S V
  01 02 03 04 05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 23 24 25 26
27 28 29 30  

Bakacsi, Gyula (2017)


Mitől erős az alkupozíció?


Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (10). pp. 2-9.

 



Kajos, Attila and Prisztóka, Gyöngyvér and Paic, Róbert (2017)


A nézőtéri sportfogyasztás motivációit mérő, magyar nyelvű SPEEDE-H skála validációja és néhány eredménye.


Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (10). pp. 19-31.




Keszey, Tamara and Zsukk, János (2017)


Az új technológiák fogyasztói elfogadása. A magyar és nemzetközi szakirodalom áttekintése és kritikai értékelése.


Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (10). pp. 38-47.




Meretei, Barabara (2017)

Generációs különbségek a munkahelyen – szakirodalmi áttekintés.


Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (10). pp. 10-18.




Mitev, Ariel Zoltán and Gáti, Mirkó and Bauer, András (2017)


A magányos farkasok útja. Kihíváskeresés és hibákból való tanulás hatása az adaptív értékesítési magabiztosságra és az észlelt teljesítményre.


Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (10). pp. 32-37.




Szántó, Richárd and Dudás, Levente (2017)


A döntési helyzetek tudatos tervezésének háttere. A nudge fogalma, módszerei és kritikái.

Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (10). pp. 48-57.


Utolsó frissítés: 2017.10.18.