Október - 2018
H K S C P S V
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31  

Ügyfélfogadás a nyári időszakban

A nyári időszakban (2018. 06. 25. és 08.31. között) az alábbiak szerint alakul a Tanulmányi Iroda nyitvatartása:

 

 

Ügyfélfogadás a nyári szünetben

Hétfő

9.00-12.00

Kedd

ZÁRVA

Szerda

9.00-12.00

Csütörtök

ZÁRVA

Péntek

ZÁRVA

Tanulmányi Iroda ügyfélfogadási rendje

Fogadóóra szorgalmi időszakban

Fogadóóra vizsgaidőszakban

Fogadóóra nyári szünetben

Hétfő:

-

13.00 – 16.00

Hétfő:

9.00 - 12.00

Hétfő:

9.00 - 12.00*

Kedd:

-

-

Kedd:

-

Kedd:

-

Szerda:

9.00 - 12.00

13.00 - 16.00

Szerda:

9.00 - 12.00

Szerda:

9.00 - 12.00

Csütörtök:

-

-

Csütörtök:

-

Csütörtök:

-

Péntek:

9.00 - 12.00

-

Péntek:

9.00 - 12.00

Péntek:

-

 

Tanulmányi előadó

Pálvölgyi Zsófia
tanulmányi előadó
1093 Budapest, Fővám tér 8. I. emelet 144.
Telefon: 482-5340, Fax: 482-5070
E-mail: zsofia.palvolgyi@uni-corvinus.hu

BCE-TE sportmenedzser közös mesterképzés nappali és levelező munkarend 

 

Aktuális információk 2018-2019-1

 

Tájékoztató levél a TE-BCE közös megállapodásban működő Sportmenedzser mesterképzésre felvételt nyert Gólya hallgatói számára

 

Tájékoztató levél a TE-BCE közös megállapodásban működő Sportmenedzser mesterképzés felsőbb éves hallgatói számára

 

 

Aktuális információk 2017-2018-2

TE-BCE Sportmenedzser szorgalmi tájékoztató 2017/2018/2

TE-BCE Sportmenedzser tájékoztató levél 2017/2018/2

Tanulmányi előadókhoz tartozó ügyek

  • a Tanulmányi és Vizsgaszabályzatban szabályozott tanulmányi ügyek kezelése; 
  • A Gazdálkodástudományi Kar hallgatóival kapcsolatos ügyintézés; 
  • hallgatói törzs- és tanulmányi adatok nyilvántartása és kezelése (NEPTUN hallgatói nyilvántartás vezetése); 
  • beiratkozással kapcsolatos teendők ellátása;
  • leckekönyvek kezelése, félévzárási munkálatok, ösztöndíjmutató meghatározása;
  • állandó és ideiglenes diákigazolványok ügyintézése (kiadás, érvényesítés, bevonás);
  • magyar nyelvű iskolalátogatási, illetve hallgatói jogviszonyigazolás kiadása;
  • aktív hallgatók indexhitelesítési kérelmének átvétele és kész okirat kiadása;
  • angol nyelvű hallgatói jogviszonyigazolás igénylése és az elkészült igazolások kiadása;
  • költségtérítési díj befizetéseinek ellenőrzése, költségtérítési díj befizetésről szóló adóigazolás kiadása;
  • tárgyfelvétellel kapcsolatos problémák kezelése;
  • tanulmányi kérelmek fogadása és nyilvántartása;
  • a Tanulmányi Bizottság határozatainak ismertetése a hallgatókkal, határozatok NEPTUN nyilvántartásban való rögzítése;
  • a bemutatott nyelvvizsga-bizonyítványok kezelése;
  • kitöltött oklevél-mintalapok ellenőrzése;
  • a záróvizsgára bocsátással kapcsolatos tájékoztatás, ügyintézés;
  • részképzésre érkező hallgatókkal kapcsolatos feladatok ellátása.

Utolsó frissítés: 2018.10.10.