Január - 2019
H K S C P S V
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 24 25 26 27
28 29 30 31  

Kurzusprojektek

2017/18 tavaszi félév projektjei

 

Társadalmi Szervezet

Oktató

Intézet (Corvinus)

Projekt

Nagy Lépés Futárszövetkezet

Révész Éva Erika

Vezetéstudományi Intézet

SROI számítás (social return of investment) megváltozott munkaképességűek csomagszállítási szolgáltatásához

Kunbábonyi Tízek Közösségi Szövetkezet

Kiss Kornélia

Marketing és Média Intézet

Turisztikai termékfejlesztés a Kunbábonyi Képzési Központ részére

Kunbábonyi Tízek Közösségi Szövetkezet

Révész Éva Erika

Vezetéstudományi Intézet

Közösségi vállalkozásban hogyan és mikor történjen a közösen megszerzett javak elosztása? Mi a részesedés alapja? Hogyan hozzanak döntést? A régi és új tagok viszonya a szövetkezet vagyonához?

Wekerlei Társaskör Egyesület

Kiss Kornélia

Marketing és Média Intézet

Az alábbi téma ötleteink merültek fel a Wekerlei séták turisztikai vállalkozással kapcsolatban a hallgatóknak. Dolgozzanak ki tervet arra: 
Hogyan érjük el a Mo-ra látogató külföldieket vagy az itt élő külföldieket?
Hova lenne érdemes eljuttatni a magyar és angol szórólapjainkat?
A szórólapon és fb hirdetésen kívül, hogyan tehetnénk ismertségre szert?
Hogyan lehetne a Wekerletelep -et bevemelni a budapesti turisztikai látnivalók közé? 
Hogyan lehetne a vidéki városokból Budapestre látogatókat megszólítani?

Demokratikus Ifjúságért Alapítvány

Ásványi Kata

Marketing és Média Intézet

Egyetemek társadalmi felelősségvállása, a service learning mint ennek egy típusa:
milyen jó gyakorlatok léteznek Magyarországon az ún. 'Service Learning' modellre vagyis arra, hogy a diákok kurzusba ágyazva (tehát strukturált tanulási folyamat részeként) vehessenek részt helyi projektek megvalósításában civil szervezetekkel együttműködésben, azok munkáját segítve?

Pressley Ridge Alapítvány

Kenesei Zsófia

Marketing és Média Intézet

"Az Alapítvány nehezen kezelhető gyermekekkel foglalkozik nagy sikerrel. Egy korábbi programjuk eredményeként 15 fiatal hatalmas fejlődésen ment keresztül és most, a következő stádiumban szeretnék őket munkához segíteni egy inkubátorprojekttel. Ebből született egy salgótarjáni helyi lakosság és vállalkozók bevonásával működtetett családbarát túraútvonal. Támogatásra volna szükségük marketingben (célcsoportjukat milyen csatornákon érik el és hogyan szólítsák meg), illetve kapcsolódó turisztikai szolgáltatások feltérképezésében."

Ebben a kurzusban inkább a marketing mint a turisztika kap hangsúlyt, azaz hogy milyen kommunikációs stratégiával és üzleti modellel lehet a túra útvonalból "pénzt csinálni", természetes arra építve, amit az Alapítvány már ebben kidolgozott. A diákok csoportokban a megadott információk alapján tudnak dolgozni a témában, a Ti útmutatásotok, hangsúlybeli kéréseitek alapján.

Város és Folyó Egyesület

Takács Sándor

Vezetéstudományi Intézet

Önkéntes és projekt alapú munkára alapozó szervezet vezetési és stratégiai nehézségei - benchmarking (Budapest Bike Maffia, Utcáról Lakásba Egyesület, stb.) 

Város és Folyó Egyesület

Faludi Julianna

Marketing és Média Intézet

Római-part mint brand: a hallgatók csoportmunkája egy márka megtervezése, amihez terepmunkát, szegmentációt, abból  perszonaépítést, a UX-szempontok felhasználását építenék be a márka üzenetébe, ehhez kapcsolódik az imázs kialakítására egy koncepció. 

Város és Folyó Egyesület

Faludi Julianna

Marketing és Média Intézet

Valyo mint brand: a hallgatók csoportmunkája egy márka megtervezése, amihez terepmunkát, szegmentációt, abból  perszonaépítést, a UX-szempontok felhasználását építenék be a márka üzenetébe, ehhez kapcsolódik az imázs kialakítására egy koncepció. 

HAT Alapítvány

Horváth Dóra

Marketing és Média Intézet

A szervezet által működtetett gudi.hu kuponoldal üzleti kommunikációs stratégiájának megírása. A gudi.hu a támogató vásárlás egyik itthoni letéteményese. 

Város és Folyó Egyesület

Kiss Kornélia
(Formádi Katalin)

Marketing és Média Intézet

 

Hulladék Munkaszövetség

Kiss Gabriella

Vállalatgazdaságtan Intézet

Egyetemi zöld projekt

Közösségi Szociális Szövetkezet

Takács Sándor

Vezetéstudományi Intézet

Teljesítményértékelés és a visszajelzés kultúrájának megerősítése, valamint a munkaszervezési kérdések, vagy akár a kettő kombinációja is

Szimbiózis Alapítvány

 Matolay Réka

CEMS - Ashoka - McKinsey&Co.

Az Alapítvány termékeinek és szolgáltatásainak láthatóvá tétele/promóciójának megtervezése a vállalatok felé.

Gondolkodj Egészségesen Alapítvány

 Matolay Réka

CEMS - Ashoka - McKinsey&Co.

A Gondolkodj Egészségesen óvodai nevelési program bizonyos részeinek üzleti alapokra helyezése mint társadalmi vállalkozás

 

2017/18 őszi félév kurzusprojektjei

Organisation

Teacher

Institute

Project

Közösségi Szociális Szövetkezet

Takács Sándor

Vezetéstudományi

Hogyan tudnánk javítani az adománybolti dolgozók munkahelyi közérzetét, hogyan tudnánk vonzóbbá tenni a munkát? Hogyan tudnánk motiválni a dolgozókat a munkaidőn kívüli közösségi/szabadidős programokra? Hogyan lehetne javítani a vezetőség és a munkavállalók (tagok) közötti kommunikációt?

Anthropolis Antropológiai Egyesület

Kenesei Zsófia

Marketing és Média

Milyen formában alkalmazható a digitális történetmesélés (DTS, www.digitalistortenetmeseles.hu) módszere az üzleti szférában a csapatépítés, vezetőképzés, szervezetfejlesztés területén.

Wekerlei Közösségi Iroda

Pataki György

Vállalatgazdaságtan

A Wekerlei Zöldségkommandó különleges jellemzőinek feltárása az önkéntesek és adományozók megkérdezésével, s ezzel következő kampányaik, kommunikációjuk üzeneteinek előkészítése.

Wekerlei Közösségi Iroda

Pataki György

Vállalatgazdaságtan

A Wekerlei Zöldségkommandó különleges jellemzőinek feltárása az önkéntesek és adományozók megkérdezésével, s ezzel következő kampányaik, kommunikációjuk üzeneteinek előkészítése.

Wekerlei Zöldségkommandó

Matolay Réka

Vállalatgazdaságtan

A Wekerlei Zöldségkommandó különleges jellemzőinek feltárása az önkéntesek és adományozók megkérdezésével, s ezzel következő kampányaik, kommunikációjuk üzeneteinek előkészítése.


2016/17 tavaszi félév kurzusprojektjei

Kérdés/feladat: 
Szervezet: HAT Alapítvány
Oktató: 
Kurzus: 

2016/17 őszi félév kurzusprojektjei

Kérdés/feladat: 
Szervezet: Salva Vita Alapítvány
Oktató: Kenesei Zsófia
Kurzus: Szolgáltatás marketing

Utolsó frissítés: 2018.11.30.