Március - 2019
H K S C P S V
  01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Aktuális számok

Vezetéstudomány 50 (Február 2019)

Füzes, Péter (2019)
Bomlasztó innováció-e a felhőalapú szolgáltatás?
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (2). pp. 2-13.

 

Csótó, Mihály (2019)
Mérni annyi, mint tudni? Az elektronikus közigazgatás közösségi mérőszámairól.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (2). pp. 14-31.

 

Z. Karvalics, László (2019)
Realista jövővízió – A városkormányzás egy új dokumentumtípusának szükségessége, funkciója és néhány kulcsjellemzője.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (2). pp. 32-40.

 

Kovács, László and Lénárd, Edit and Losonci, Dávid (2019)
A vezetői magatartás hatása a teljesítményjavulásra a feldolgozóiparban. A lean termelési technikák mediáló hatása.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (2). pp. 41-58.

 

Szabó, Ágnes and Juhász, Péter (2019)
A munkahelyi egészségprogramok értékteremtésének mérési lehetőségei.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (2). pp. 59-71.

 

Bogdány, Eszter and Szépfalvi, Anita and Balogh, Ágnes (2019)
Hogyan tovább családi vállalkozások? Családi vállalkozások utódlási jellemzői és nehézségei.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (2). pp. 72-85.

 

Angyal, Ádám (2019)
A siker képlete - A triviális bizonyítása (Könyismertetés).
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (2). pp. 86-88.

Vezetéstudomány 50 (Január 2019)

Csontos, Réka Sára and Szabó, Zsolt Roland (2019)
Hálózati tanulás – tanuló hálózatok.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 2-13.

 

Nagy, Judit (2019)
Az ipar 4.0 fogalma és kritikus kérdései – vállalati interjúk alapján.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 14-26.

 

Borgulya, Ágnes and Balogh, Gábor (2019)
Ipari klaszterek kommunikációja.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 27-40.

 

Kéri, Anita (2019)
Nemzetközi hallgatói motivációk, elvárások, elégedettség és lojalitás – kvalitatív longitudinális kutatás a Szegedi Tudományegyetemen mesterképzést végzett hallgatók körében.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 41-54.

 

Tátrai, Tünde and Vörösmarty, Gyöngyi (2019)
Elemzési keret a hazai központosított közbeszerzésekhez – hatékonyságnövelés és modernizáció.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 54-62.

 

Bányai, Edit and Sipos, Norbert (2019)
Aktualitások a felsővezetői kiválóság területén.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). p. 63.

 

Agárdi, Irma (2019)
A tapintás iránti preferencia mediáló hatása a fogyasztó neme, a termék típusa és a csatornaválasztás kapcsolatában.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 70-79.

 

Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás and Bogáromi, Eszter (2019)
„Az vagy, amit megeszel” - a hazai fogyasztók egészséges táplálkozással kapcsolatos percepciói és attitűdjei.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 80-88.

 

Neulinger, Ágnes (2019)
Recenzió Rekettye Gábor: Értékteremtés 4.0 című könyvéhez.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 89-90.

Utolsó frissítés: 2019.03.11.