Március - 2019
H K S C P S V
  01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Aktuális számok

Vezetéstudomány 50 (Május 2019)

Jáki, Erika and Molnár, Endre Mihály and Kádár, Béla (2019)
Characteristics and challenges of the Hungarian startup ecosystem.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (5). pp. 2-12.

 

Katona, Viktória Nóra (2019)
Role and positioning of reward based crowdfunding in the funding of technological innovation projects – viewpoint of entrepreneurial financing experts.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (5). pp. 13-24.

 

Vajda, Éva (2019)
Perceived justice as a crucial factor of performance management systems.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (5). pp. 25-37.

 

Utzeri, Mounia (2019)
The dark side of gender equality schemes in management – a deep dive into a german auto manufacturer.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (5). pp. 38-47.

 

Balogh, Jeremiás Máté and Ménesi, Kristóf (2019)
Analysing the comparative advantages of the international oil trade: the case of Gulf Cooperation Council.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (5). pp. 48-57.

 

Németh, Krisztina and Dőry, Tibor (2019)
Influencing factors of innovation performance in family firms – Based on an empirical research.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (5). pp. 58-71.

Vezetéstudomány 50 (Április 2019)

Szűcs, Tamás and Kehl, Dániel and Takács, András (2019)
A jövedelemminőség mérése és befolyásoló tényezői az európai pénzügyi szektorban.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (4). pp. 2-10.

 

Demeter, Krisztina and Losonci, Dávid and Nagy, Judit and Horváth, Bálint (2019)
Tapasztalatok az ipar 4.0-val – egy esetalapú elemzés.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (4). pp. 11-23.

 

Szilágyi, Anita and Mészáros, Tamás (2019)
A Magyar Telekom esete a hálózatkiépítéstől a digitális világig. Stratégiaalkotás: elmélet és gyakorlat.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (4). pp. 24-32.

 

Szennay, Áron and Szigeti, Cecília (2019)
A fenntartható fejlődési célok és a GRI szerinti jelentéstétel kapcsolatának elemzése.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (4). pp. 33-43.

 

Székely, Levente and Katona, Norbert (2019)
A szerencse forgandó? – A felnőtt magyar lakosság játékattitűdjének feltárása.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (4). pp. 44-54.

 

Rideg, András (2019)
A vállalati belső tényezőkre alapozott klasszikus és modern stratégiaelméletek egységes keretbe foglalása.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (4). pp. 55-62.

 

Dunavölgyi, Mária (2019)
A meritokrácia vállalatokon belüli megvalósulásának kérdései egy kvalitatív kutatás tükrében.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (4). pp. 63-76.

 

Szabó-Szentgróti, Gábor and Gelencsér, Martin and Szabó-Szentgróti, Eszter and Berke, Szilárd (2019)
Generációs hatás a munkahelyi konfliktusokban.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (4). pp. 77-88.

Vezetéstudomány 50 (Március 2019)

Horváth, Dóra (2019)
Bank – FinTech együttműködés – avagy a megújulás kulcsa a pénzügyi szolgáltatások piacán?
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (3). pp. 2-10.

 

Repisky, Máté and Tóth, Janka (2019)
Mi motivál egy társadalmi vállalkozót? – Egy feltáró kvalitatív kutatás eredményei.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (3). pp. 11-24.

 

Papp-Váry, Árpád Ferenc (2019)
Országmárkázás – mégis milyen márkázás? A kapcsolódó branding-terminológiák és értelmezhetőségük egy ország esetében.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (3). pp. 25-35.

 

Csedő, Zoltán and Zavarkó, Máté and Sára, Zoltán (2019)
Tudásmenedzsment és stratégiai kettős képesség – Felsővezetői döntések elemzése az innovációs stratégia megvalósítása során.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (3). pp. 36-49.

 

Bakacsi, Gyula (2019)
A karizmatikus és a neokarizmatikus leadership összehasonlítása.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (3). pp. 50-61.

 

Kozma, Miklós and Sass, Magdolna (2019)
Magyar „nemzetközi új vállalatok”. Piacválasztás és a hálózatok szerepe a korai nemzetköziesedésben.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (3). pp. 62-71.

Vezetéstudomány 50 (Február 2019)

Füzes, Péter (2019)
Bomlasztó innováció-e a felhőalapú szolgáltatás?
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (2). pp. 2-13.

 

Csótó, Mihály (2019)
Mérni annyi, mint tudni? Az elektronikus közigazgatás közösségi mérőszámairól.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (2). pp. 14-31.

 

Z. Karvalics, László (2019)
Realista jövővízió – A városkormányzás egy új dokumentumtípusának szükségessége, funkciója és néhány kulcsjellemzője.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (2). pp. 32-40.

 

Kovács, László and Lénárd, Edit and Losonci, Dávid (2019)
A vezetői magatartás hatása a teljesítményjavulásra a feldolgozóiparban. A lean termelési technikák mediáló hatása.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (2). pp. 41-58.

 

Szabó, Ágnes and Juhász, Péter (2019)
A munkahelyi egészségprogramok értékteremtésének mérési lehetőségei.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (2). pp. 59-71.

 

Bogdány, Eszter and Szépfalvi, Anita and Balogh, Ágnes (2019)
Hogyan tovább családi vállalkozások? Családi vállalkozások utódlási jellemzői és nehézségei.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (2). pp. 72-85.

 

Angyal, Ádám (2019)
A siker képlete - A triviális bizonyítása (Könyismertetés).
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (2). pp. 86-88.

Vezetéstudomány 50 (Január 2019)

Csontos, Réka Sára and Szabó, Zsolt Roland (2019)
Hálózati tanulás – tanuló hálózatok.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 2-13.

 

Nagy, Judit (2019)
Az ipar 4.0 fogalma és kritikus kérdései – vállalati interjúk alapján.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 14-26.

 

Borgulya, Ágnes and Balogh, Gábor (2019)
Ipari klaszterek kommunikációja.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 27-40.

 

Kéri, Anita (2019)
Nemzetközi hallgatói motivációk, elvárások, elégedettség és lojalitás – kvalitatív longitudinális kutatás a Szegedi Tudományegyetemen mesterképzést végzett hallgatók körében.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 41-54.

 

Tátrai, Tünde and Vörösmarty, Gyöngyi (2019)
Elemzési keret a hazai központosított közbeszerzésekhez – hatékonyságnövelés és modernizáció.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 54-62.

 

Bányai, Edit and Sipos, Norbert (2019)
Aktualitások a felsővezetői kiválóság területén.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). p. 63.

 

Agárdi, Irma (2019)
A tapintás iránti preferencia mediáló hatása a fogyasztó neme, a termék típusa és a csatornaválasztás kapcsolatában.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 70-79.

 

Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás and Bogáromi, Eszter (2019)
„Az vagy, amit megeszel” - a hazai fogyasztók egészséges táplálkozással kapcsolatos percepciói és attitűdjei.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 80-88.

 

Neulinger, Ágnes (2019)
Recenzió Rekettye Gábor: Értékteremtés 4.0 című könyvéhez.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 89-90.

Utolsó frissítés: 2019.05.14.

femdom-mania.net femdom-scat.net hot-facesitting.ru